Davvemaestro
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198125596696/
Vad är ditt namn i verkligheten? David Ericsson
Vad är ditt discord namn? Davidericssonn#9576
Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 1997
Berätta om din karaktär. 24år gammal, Street racer, trevlig grabb men inte till polisen, för dem kommer jaga mig konstant, men kommer aldrig komma ikapp då jag är för snabb för dem, Mina intressen kommer vara att köra fort och racea mot andra förare, samt gärna jobba för något roligt jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill lära mig att spela RP GTA, aldrig gjort det innan men jag är beredd på spela 110% seriöst och följa regler osv, behöver dock lära mig en del, hur man gör och vad man ej får göra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är den enda Servern jag spelar på
Hur hittade du Unive? Sökte på google och detta var den första svenska jag hittade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt framförallt, men bli rik och ha många snabba bilar. samt lära mig och spela och förstå hur RP fungerar. men är ganska kvicklärd, har kollat mkt på twitch så förstår principen
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen
Vad är ditt namn i verkligheten? David Ericsson
Vad är ditt discord namn? Davidericssonn#9576
Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 1997
Berätta om din karaktär. 24år gammal, Street racer, trevlig grabb men inte till polisen, för dem kommer jaga mig konstant, men kommer aldrig komma ikapp då jag är för snabb för dem, Mina intressen kommer vara att köra fort och racea mot andra förare, samt gärna jobba för något roligt jobb.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill lära mig att spela RP GTA, aldrig gjort det innan men jag är beredd på spela 110% seriöst och följa regler osv, behöver dock lära mig en del, hur man gör och vad man ej får göra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är den enda Servern jag spelar på
Hur hittade du Unive? Sökte på google och detta var den första svenska jag hittade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt framförallt, men bli rik och ha många snabba bilar. samt lära mig och spela och förstå hur RP fungerar. men är ganska kvicklärd, har kollat mkt på twitch så förstår principen
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen