Nekad Davve1300 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davve1300

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Davve1300

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198952662595/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Davve1300#1309

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006

Berätta om din karaktär. jag är en svensk kille på 14 år och har det väldigt jobbigt med vänner och sådan så jag tänker försöka hitta vänner som har samma intresse som mig(fordon) och försöka ha det så roligt som möjligt och bara ha det kul och få uppleva minnen som jag kommer minnas i resten av mitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill försöka skapa denna plats till en lugnare stad och skaffa vänner och ha roligt kanske och så bli polis och minska brotten som sker i dagens samhället det är iallafall drömmen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill försöka skapa denna plats till en lugnare stad och skaffa vänner och ha roligt kanske och så bli polis och minska brotten som sker i dagens samhället det är iallafall drömmen

Hur många timmar har du på FiveM? 48 h

Hur hittade du Multistaden? jag satt och bläddrade bland olika servrar och hittade denna som det verkar vara seriöst spelande på och den enda vettiga "om man kan säga så"

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte vad jag minns iaf spelade mycket fivem för ett tag sedan men slutade an någon konstig anledning men nu valde jag att försöka hitta en bra server och spela så seriöst som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara så någon engelsk drift server men annars spelar jag inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka