Accepterad davvax | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
11
Ditt discord namn: davvaking/tundran1

Ditt Hex-ID: 11000011761f6e4

Vad för typ av beslut gäller det? krim varning

Vem/vilka tog beslutet? CON och Enzo mestadels

Varför tror du själv att beslutet togs? helt ärligt så har jag faktiskt ingen aning men det sägs att jag har varit indiskret och hoppat ut och skjutit på en motorväg.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom vi jagade Rille, bossen i La famiglia och sedan börjar han köra ut på motorvägen vilket jag anser är lite utav en greenzone abuse för att han är mycket medveten om att man inte "får skjuta där". Vi jagar honom ett tag tills han krockar med bilen, en rejäl krock. Han väljer att klippa bort det ifrån sitt klipp som han skickade in och tar bara med när vi gör "fel". Vi åker fram till honom efter han har krockat med avsikt att kidnappa honom. Han väljer då att hoppa ut och börja rikta mot oss. (Vi är tre personer och han är ensam). Han riktar mot oss alla och då väljer jag att skjuta emot honom. Man vet som sagt inte hur folket agerar och det är extremt svårt att förutse att någon kommer skjuta eller ta upp händerna. Men det jag anser är att han hade för lite tid att börja skjuta eftersom vi var väldigt snabba med att skjuta mot honom eftersom han börjar rikta. Jag anser att jag inte gjort något fel alls och att det bara är han som har utfört regelbrotten. Vi anpassade oss bara utifrån situationen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni kan gärna be honom om hela klippet där man ser hur han utför alla de regelbrott som jag har blivit anklagad för. Om man är kriminell och blir jagad av sina fiender åker man väl inte ut på en motorväg? https://medal.tv/games/gta-v/clips/j96zasDcbd1JNGghI?invite=cr-MSxraGwsMjA0NjA0NTgyLA

men som sagt om man inte får skjuta på en motorväg när en grabb riktar mott en för att det inte är "diskret" vart fan ska man skjuta då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka