Nekad davvax | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352561892/

Ditt Hex-ID: steam:11000011761f6e4

Vad är din discord tagg? davvaking

Vem var det som bannade dig? Zouwi

Bild på banmeddelande: ban 3 dagar sjukghus.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var på sjukhuset när det var något som hände där, hade faktiskt ingen aning vad som hände. Men jag fick skjuts av en taxi dit för att jag brukar hänga där, sedan såg jag att Walter var där. Han är en föredetta kollega eftersom jag har varit polis och vi hade en ganska bra koppling till varandra. Sedan höjde jag rösten mot honom och sprang iväg och pekade finger mot honom. Jag gjorde detta på lall eftersom vi brukade snacka så och kalla varandra tjocka och munkätare osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in på torget och skulle till sjukhuset eftersom jag brukar vara där. Jag fick skjuts av en taxi och sedan hoppade jag ut ifrån bilen. Jag såg att någonting hände och jag såg att mina föredetta kollega Walter var där. Jag snackade också lite men en polare som var polis. Sedan så började Walter kalla mig munkätare för att min karaktär är tjock. Jag höjde då rösten mot honom och han bad mig avlägsna. Jag gjorde detta och sedan pekade jag finger mot honom, det var på lall eftersom det var så vi brukade göra mot varandra. Sedan blev jag bannad av Zouwi.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv tycker jag det var felaktig ban eftersom han inte har någon så att säga "backstory" om vad jag och Walter har gjort osv. Men kan väl kanske hålla med om att det kanske var lite dålig rp av mig, men som sagt hade jag ju ingen aning vad som hände hänt och därför frågade jag det. Fick inget svar och började ist snacka med Walter och det var väl där Zouwi tänkte att det var dålig rp eftersom jag pekade finger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har inte vart någonting sådant, de flesta har varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte pekad finger, det kanske var ganska suntförnuft att till och med gå dit när jag såg en massa poliser som stod där men det var ju faktiskt min vän, Walter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig. Jag kommer inte göra om det och ha ett mer suntförnuft tänk i min rp. Om jag skulle komma i en sådan situation med Walter igen kommer jag inte peka finger till honom och inte heller höja rösten när jag ser att det är någonting som händer där.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Zouwi bannade mig till och med innan jag pekade finger, han fick inte ens med det på klipp. Jag snackade bara med Walter på klippet och vet inte hur det var lall? Han började till och med skriva ban kommandot innan jag hade gjort något. Som sagt fattar 0 hur detta är lall:

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka