Accepterad davvax | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352561892/

Ditt Hex-ID: steam:11000011761f6e4

Vad är din discord tagg? davvaking

Vem var det som bannade dig? Zem

Bild på banmeddelande: dsadsadsadas.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen som satt i support med mig bannade mig eftersom att jag tydligen inte rpade på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att vi var utanför montanas gänghus, då märkte vi som satt i bilen att de precis hade blivit stormade. Vi snackar med de som hade stormat huset och frågar vilka de var och vilket gäng det var eftersom de hade stormat gänget som vi hade krig mot. Men de hopade ut direkt och riktade mot oss. Vi körde därifrån och de fortsätter jaga oss in mot staden. De hoppar ut och börjar skjuta och då bestämmer vi oss för att stanna i en gränd där vi sedan hoppar ut och försvarar oss. Men innan detta blev vi pittade, eller inte riktigt pittade utan föraren i våran bil breakcheckade och de körde in i oss. Jag sa aj och att jag hade ont men man ser inte det eftersom alla namn i bilen är ihoptryckta vilket gjorde så att man inte såg att mitt namn blev lila. Som det blir när man pratar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig eftersom man inte ens ser att mitt namn blir lila. Han som har klippet har inte ens ljud på vilket gör det mycket svårare att se och höra vilka som pratar? Man ser bara vissa namn men verkligen inte alla namn. Så jag tycker det var felaktigt att banna alla eftersom man inte ens ser om de rpade på skadorna?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har mest varit lall när jag var ny samt ooc missar när jag var ny till servern. Blir nästan aldrig bannad vilket man ser på min historik.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda eftersom jag rpade på skador, kanske att jag skulle skrivit en /me men det var ett ganska hett läge. Det var liv eller död så jag hade inte hunnit göra det. Det har tagits upp på möten att man inte måste rpa på skador när man blir skjuten i skottlossningar eftersom adrenalin finns. Det var ju nästan samma sak. Vi blev beskjutna och då uppstår det adrenalin i kroppen. Vilket gör så man inte uppfattar skador lika enkelt, tillexempel om man blir skjuten eller det som hände nu, det uppstod en krock.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag inte gjort eftersom jag redan kan alla regler och vet att man ska rpa på skador exakt som jag gjorde. Men fattar att ni inte förstår det eftersom klippet varken hade ljud och man ser inte vilka som pratar eftersom alla namn är i en klump. Men ja jag har väl ändå lärt mig att rpa bättre på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka