Nekad davvax | Ban Överklagan [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352561892/

Ditt Hex-ID: steam:11000011761f6e4

Vad är din discord tagg? davvaking

Vem var det som bannade dig? Shasta

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 180518.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte själv. Tror det var för att jag körde över min gängmedlem som sprang framför bilen. Han sprang framför bilen när körde. Vet inte hur det är vdm. Sedan var det detta med fearp också, vet inte varför jag skulle hoppat ut med händerna uppe och sedan skulle han ta mig i th när vi är samma gäng? Allt var ju bara på skoj, jag tog hans telefon på låtsas sedan blev han lite arg, fast han blev ju inte arg seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först tog jag hans telefon för att jag skulle skoja lite med honom eftersom det är det jag och danne gör, vi är lite småarga på varandra hela tiden. Sedan sprang han framför bilen och då råkade jag köra över honom. Sedan så riktar han seriöst på mig efter jag åkt med bilen, hur ska jag kunna se att han gör det? Jag skulle ju ändå inte hoppat ut ur bilen om det är min gängmedlem som är lite arg. Känner ju ändå honom och vi är i samma gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig eftersom jag tydligen vdmade och fearpade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget sådant

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra iväg eller på honom, körde ju faktiskt inte heller på honom. Han sprang framför bilen sedan så såg jag inte att han riktade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka