Nekad davvaking | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352561892/

Ditt Hex-ID: 11000011761f6e4

Vad är din discord tagg? davvaking

Vem var det som bannade dig? oklart tror hapy

Bild på banmeddelande: tumblr_oz9vnnyGVZ1vl7x77o1_1280.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev gråt i ooc chatten eftersom vårat gäng blev nedstängt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vårat gäng hade blivit nedstängt eftersom vi glömde skicka in en ansökan på driveby. Och det blev så eftersom vi hade några gängvarningar sedan innan. Och då blev jag väldigt arg eftersom jag inte höll med om beslutet och skrev gråt i chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, jag blev arg och skrev gråt i chatten

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget har varit som denna bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara inte kunnat skrivit gråt, det var väldigt onödigt men jag blev arg och har varit bannad några månader nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka