Accepterad Davoodzzz | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davoodzzz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069468834/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Haglund

Vad är ditt discord namn? DavveDaddy#3743

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. En riktig tuffing som gör det han har på huvudet genom ur och skur och är ostoppbar. Han är 23 år gammal och och ät väldigt intresserad inom gängkriminalitet. Han pratar väldigt lite men är väldigt smart han älskar även bilar med hela sitt hjärta. Hans mål i livet är att äga en Audi rs6 och vara med i ett gäng där han har många polare. Han hade en jobbig uppväxt eftersom han pappa lämnade han och hans mamma. Han kom tidigt in i gängkriminaliteten och började att dricka och ta droger men nu är han redo att starta ett nytt liv och leva nykter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra roleplay och inge trams. Skulle också vara väldigt kul att vara medlem igen då jag har varit det innan jag förlorade mitt steam och discord konto nu ska jag försöka bli medlem igen. Jag kommer även vara aktiv minst 5 timmar om dagen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra server och har mycket bilar och allt men framför allt mycket trevliga spelare som är riktigt roliga att rpa med.

Hur hittade du Unive? Jag såg COSMO_BT på tiktok och såg att han spelade fiveM och det såg riktigt kul ut så jag bnörjade kolla hans streams och då fick jag reda på att servern hette unive och då började jag spela på den. Så jag har COSMO_BT att tacka för det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en framgångsrik gäng medlem med mycket pengar så att jag kan leva livet på Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en gängboss för något kriminellt gäng på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka