Nekad DaVincy416 | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaVincy416

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/saucygoranman/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? V1NCY#4991

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Heffot Stefatson och han är 22 år gammal. han är väldigt inpulsiv och gillar att träffa nytt folk. På sidan så är han lite kriminell och han älskar att smida planer och utföra olika rån. Han har flyttat in i multistaden nu i veckan och nu planerar han att döra något stort så staden kommer veta hans namn.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill verkligen spela på denna server och jag tycer att det är roligt att RP:a. det känns som jag är ganska erfaren då jag har runt 1000 timmar på spelet så jag vet vad jag håller på med

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har hört att denna server är väldigt bra och jag har spelat på den nu i någon dag. Jag diggar värkligen alla staffs och spelar och jag vill jättegjärna göra serven till en bättre plats för nya spelare

Hur hittade du Multistaden? Via min kompis Retarden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det så mycket som möjligt och bli så bra på att RP:a som det går. Jag vill även utföra vissa rån och ha det jävligt gött med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka