Accepterad Daviidmeliin | Ban överklagan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daviidmeliin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Användarnamn: Daviidmeliin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fas222

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Avataren

Vad är din discord tagg? skumkrona#1548

Vem var det som bannade dig? Simoniknow

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag ska gå in på serven så står det att jag är bannad för combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag lämnade servern när jag var död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på vägen till meth stället och på vägen dit så kommer jag ifatt en vit saab som sedan stannar vid en bro där det står 2 svarta saabar och jag åker bara förbi för jag har annat för mig, men när jag åkte förbi så åker han ifatt mig och skjuter på min bil så jag stannar precis utanför militärbasen och håller upp mina händer och han vänder bilen och åker mot mig och skjuter mig flera gånger mot mig så jag dör. han sliter ut mig ur bilen och tar alla mina grejer och jag vart sur och lämnade för att han gjorde fel men jag gjorde också fel som lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel som lämnade spelet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, tidigare har jag råkat backat på en människa på en grön zon. efter den bannen så lärde jag mig att ta det mer försiktigt i trafiken.
andra gången var att jag vart bannad för fearrp när jag körde för fort på riks vägen. och efter den bannen så lärde jag mig att ta det mer lungt när jag kör och att tänka mer på att ta mer hänsyn i trafiken. fr jag kan skada mitt och andras liv när man kör så som jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha lämnat spelet. jag skulle bara ha legat kvar på backen när jag var död och inte combatlogga

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig efter min ban att inte combatlogga igen. det är inte bra rp att göra så och det blir inga roliga konsekvenser heller om man gör så. gör man så är det inte heller lika kul för dom andra spelarna heller.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka