Accepterad Davidvonwendel | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davidvonwendel

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197988635001/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? DavidvonWendel#9561

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1987

Berätta om din karaktär. David är trevlig kille på 34 bast som bor på Öland, han är streetsmart, gemytlig, och väldigt positiv.
David jobbade på bank till vardags, men fick sparken . Just nu vet han inte riktigt hur han ska försörja sig och sin familj, men David kommer alltid på en lösning, man kommer långt med att vara positiv. David bor i ett hus med sin sambo Valentina, hon kommer från Colombia och har flyttat hit till Sverige för 3 år sedan och vi väntar vårt första barn till julen. David är en riktigt familjeman som tar hand om alla han håller kärt, hjälpsam och försöker vara ett bra bollplank och ställa upp i den mån han kan.
David älskar bilar, han har ärvt intresset från sin far som också är biltokig. Finns det något bättre än att bara glida runt i bilen lyssna på go musik, inte enligt mig. Ett annat intresse är fiske, väldigt avkopplande och roligt.
Frågan är just nu hur ska David försörja sig? Vilken väg ska David gå? Vi ses i staden så får vi se vad David hittar på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli whitelistad för att jag har provat spela på andra RP-servrar men tycker dem flesta inte varit i närheten den seriositet som finns på Unive, något jag uppskattar. Jag är relativt ny inom RP men jag tycker verkligen det är riktigt roligt att träffa och lära känna nya människor med samma intresse och hoppas kunna utveckla min RP här på Unive. Jag har läst era regler och jag tycker dom är bra och jag respekterar dom, hoppas också att alla andra kan göra det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig att bli intresserad av Unive var att jag kollade länge på en streamer som körde på Unive, efter det blev jag hocked. Jag har provat andra servrar men tycker inte dem är lika seriösa om Unive, spelarna på servern går verkligen in för RP och det gör det hela mycket roligare för alla parter.

Hur hittade du Unive? Genom en streamer, vet inte om vi ska nämna hans namn men om det behövs så har jag inga problem med det. Han är välkänd på Unive i alla fall.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min RP, skaffa nya vänner och se till att ha så roligt som möjligt tillsammans. Behandla andra så som du vill behandlad själv tror jag mycket på, dvs ställ upp för människor och va hjälpsam i den mån du kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att utveckla min karaktär samt skaffa nya vänner och se till att ha så roligt som möjligt tillsammans.
Skapa roliga, trevliga scenarion på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka