Accepterad Davidsson | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davidsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198159638988/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Davidsson

Vad är ditt discord namn? High Budget Trucker#3355

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Carlos Garcia och är en 19 årig kille som bodde i mexico med sin mor och far tills han blev 5 år gammal, då dom flyttade till Sverige. När Carlos endast var 8 år gammal dog hans föräldrar i en bilolycka. Då blev han satt i en fosterfamilj som han inte trivdes hos, dom slog han och tvingade han arbeta väldigt hårt hemma hos dom för en väldigt liten summa pengar. När Carlos var 14 år gammal orkade inte han med fosterfamiljen längre, så han drog sig därifrån och ut på gatan. Det var vid den tiden som kriminaliteten drog igång i hans liv på riktigt. Han började sälja och konsumera droger, och gjorde alla möjliga brott som gav han så mycket pengar som möjligt, han har börjat inse att detta inte är något liv att leva. Men han är väldigt säker på att det kommer bli tufft för honom att lämna detta livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker det verkar som en seriös server vilket är just vad jag letat efter dom senaste månaderna. Har över 1000 timmar spelade på både svenska och amerikanska RP serverar, vill kunna bidra till roliga scenarion och bra RP på denna servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt har jag kikat runt ett bra tag efter seriösa serverar och nu när jag hittade en så vill jag verkligen inte missa denna chansen.

Hur hittade du Unive? En god vän till mig rekommenderade den, så jag har kikat en del på youtube om den och jag vart väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till roliga scenarion och bra RP. Det som faller mig mest i smaken är den kriminella sortens RP, så den kommer jag kretsa runt en hel del och skapa många roliga scenarion som kommer inblanda en hel del människor!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå är en så bra och seriös RP som möjligt där många människor kan vara inblandade och att alla kan få en trevlig upplevelse av scenariot.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka