Nekad DavidMassi | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DavidMassi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nisar

Vad är ditt discord namn? ghostnils#2481

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet David Massi. David är en väldigt omtänksam person och bryr sig om dom i sin närhet. Efter David hade gått klart sitt gymnasium visste han inte vad han skulle göra. Men en dag blev han erbjuden om att få börja på ett Universitet i London. På Universitetet kunde man välja vad man skulle vilja ha inreikning mot. David hade valt egen företagare. Han trodde detta skulle bli hans livs största dröm och att han aldrig skulle få leva så bra som han skulle få göra där. Efter ett prar månader stog David på plats på Universiteten och hade börjat sitt nya liv. Som jag sa tidigare trodde han att detta skulle bli det bästa men det blev det inte. Han hade nu gått på Universiteten ett tag och kände att han inte riktig trivdes. han hade flertal skulder eftersom allt var så dyrt här i London, han bodde även i en 1 som var en hyreslägenhet med saker utspritt överallt på golvet. Han funderade om detta verkligen var rätt val i livet och tänkte sig efter. Efter han funderat i flera veckor så hade han bestämt sig. Han skulle flytta tillbaka till Sverige. Men vart?, han ville inte flytta till sin gamla skruttiga by. Så han valde att flytta till Unive city. Han hoppades på tur denna gången och gissa om det gick vägen. Ja det gjorde det , David har nu bott här i snart 2 år och har massor av vänner samt trivs bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har Hört mycket om Unive och alla som jag sett spelat på servern verkar tycka det är roligt, dras till seriöst arbeta och tycker servern är uppbyggd på ett så bra sätt att det är något som passar mig. Jag tycker även staffsen gör ett kanon bra jobb vilket verkligen behövs samt tycker jag det bidrar väldigt mycket till ett bättre community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man använder sunt förnuft och tänker från motpartens perspektiv, och spelar visa scener för deras vinning. Exempelvis att stanna när polisen stoppar en. Det är ej kul för mig att åka fast, men till polisens vinning.

Hur hittade du Unive? Mina vänner lirar på denna server blivit tipsad av dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka