Nekad davidlocaso | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADAN

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198350793333

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Latino#1129

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Berätta om din karaktär. David högberg: Min karaktär har haft en tuff uppväxt då hans föräldrar knarkade och missbrukade väldigt mycket. han Min karaktär är en kille på 25 år som bor i Unive city, Han är alltid glad, lösningsfokuserad och noggrann. Jag är alltid engagerad och gör mitt bästa i alla situationer. Han är intresserad av sport särskilt fotboll och gym. Jag gillar att arbeta fysiskt och att vara sysselsatt. Jag är väldigt flexibel och har lätt för mig att anpassar mig efter olika tider. hantera stress har jag inga problem med då jag har haft tidigare jobb som var stressigt.
Min karaktär har stora mål i sitt liv och det är att ta sig upp till toppen.

Varför ska just du bli whitelistad? ag kommer att kunna bidra till en bättre community där alla kommer att känna sig bekväma i. Jag vill ta det här 100 % mer seriöst vilket jag kommer att göra. Allt för Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer se till att det kommer bli en betydligt mer händelserik server och har alltid en rolig roleplay plan i det hela. I min före detta stad var det alltid samma personer som gjorde rån på samma sätt om och om vilket blir väldigt tråkigt. Vi har alltid försökt o komma på roliga idéer. därav gjorde vi ett rån och låssades vara en larmcentral. Vilket funkade skit fint. Jag vill komma med mer idéer på alla möjliga sätt och utveckla roleplay på ett helt nytt sätt. Leta metoder, vägar, vänner, fiender mm.

Hur hittade du Unive? Via FiveM och en kompis som rekomenderade denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Början skaffa något jobb inkomst köpa någon snygg bil hus osv, sen när man har börjat rulla in i staden byggt kontakter är det scenarion och roleplay som gäller, men i början är det mer att komma igång med allting men självklart att göra roliga scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka