Accepterad davidlocaso | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADAN

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350793333

Ditt Hex-ID: 11000011746fa75

Vad är din discord tagg? davidlocaso#1129

Vem var det som bannade dig? Han heter ¨wEEd Langaren¨

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar och 21 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ¨ Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft ~wEEd langaren. Återstår: 4 dagar 21 timmar 28 minuter ¨

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde min audi sq4 på landet vid ett drogställe för att man skulle inte gjort det i verkligheten för den kan bli stulen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blockade blommor och sedan så kom det en polis. Jag sa bara ¨ jag plockar blommor till min farmor'' Han sa okej trevligt och sedan så fick jag ett privat Pm av en person och han undrade vad för bil jag hade och då så skrev jag det sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle tagit min motorcycle istället för min dyra bil för att jag visste att det var sunt förnuft men jag skulle precis gå och sätta mig i bilen och åka därifrån men då blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger en gång för att jag glömde att stänga av min mikrofon och andra gången så var det för att mitt tangent bord var buggad och då så råkade jag komma åt knapen 4 och istället för att slå en person så råkade jag hugga honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag skulle valt min motorcykel eller cross för att dem är offroad och då så skulle jag inte blivit bannad. Jag visste ju att jag gjorde fel. Jag skulle aldrig köra en lyxbil till sandy och det är därför jag blev bannad för sunt förnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Man ska bar köra offroad fordon på landet och att man ska alltid tänka på ´´ Skulle jag kört denhär till landet i ett utsatt område påriktigt´´ och man ska alltid tänka´´ kan jag bli bannad eller är dethär verklighetstrogen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka