Nekad davidlocaso | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADAN

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350793333

Ditt Hex-ID: 11000011746fa75

Vad är din discord tagg? Apollo_Uriz#1129

Vem var det som bannade dig? Han heter ¨ Savage ¨.

Hur lång tid var din ban? Den vara permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står: Du har blivit permanent avstängd för: Använder tjänstevapen ~Savage Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att banna mig för att jag helt random sköt ett tjänstevapen ur min bil. Förstår självklart att dem bannade mig men det var ju ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte varit så aktiv på det karaktär som gjorde att jag blev bannad. utan jag Rp:ade på en annan karaktär. Så jag gick in på den karaktären och skulle kolla vilka bilar jag hade. Men då så hade jag tydligen min gamla polis pistol på mig och jag råkade avfyra några skott av misstag för att jag klickade på min mus. Sedan så åkte jag till sandys garage och skulle byta bil. Men då så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och. Jag visste ju inte om att jag hade en pistol på mig men samtidigt så förstår jag den som bannade mig för det är bara dålig Rp att någon skjuter helt random från en bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre gånger en gång för att jag glömde att stänga av min mikrofon och andra gången så var det för att mitt tangent bord var buggad och då så råkade jag komma åt knapen 4 och istället för att slå en person så råkade jag hugga honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. jag skulle ha kollat min ryggsäck och åkt in till polis stationen och lämmat in den så jag inte hade blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att man alltid ska lämmna in tjänstevapen när man har gått ur tjänst eller slutat på polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka