Nekad davidlocaso | Ansökan till Servervakt [Shlajfer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ADAN

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? David Högberg Diaz

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2008

Vad heter du på discord? davidlocaso#1129

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00 till 22:00
Tisdag 15:00 till 22:00
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:00 till 22:15
Fredag 15:00 till 23:30
Lördag 09:00 till 23:30
Söndag 09:00 till 22:15
Lov 09:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan januari tror jag... Och har spelat i 142 timmar totalt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle rpa som jag alltid har gjort men jag skulle hålla koll på allt som händer. och om något händer skulle jag göra det som behövs. typ om som går runt och rdmar skulle jag banna dom 30min och tagit det till högre uppsatta. men on det skulle typ bara lalla och inte lyssnar på sin tillsägelse får dom först kick som en varnign, om jag ser dom igen och dom gör något dumt bannar jag dom och skriver det i SV chatten.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på Unive då jag ser en massa lallare och folk som går ooc, detta avskyr jag och vill få ett stopp på. Jag vill även bli servervakt på just Unive då det är Sveriges största server, detta gör så att folk som inte kan roleplaya går med i servern, jag ska se till så dem inte bryter mot reglerna och ger dem en andra chans genom att kicka dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer bidra väldigt mycket på unive för att jag spelar ofta och använder bra rp och jag reportar alltid till stafs när någon bryter mot reglerna eller grundreglerna och jag är väldigt engagerad i unive för att jag vill få servern att få bra rykte!

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer bidra med att göra server till en roligare plats för mig och alla andra, en roligare plats att spela på jag ommer vara sträng och snabb om något händer. ingt ska kunna g fel när jag är på plats te.x om dom pratar ooc mycket får dom bann om det bara är lite blit det en kick om jag ser en monclare snubbe blir det kick på han om han inte lyssnar på mig när han ska byta kläder. jag kan inte många komando men jag kommer lära mig dom efter tiden.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli Servervakt för jag vill kunna ha roligare och jag vill hjälpa till och göra server till en bättre server och lungnare. och för jag känner att server kan behöva lite mer vakter som kan hålla koll på server och avbelasta staffsen. jag är en person som tar mina uppgifter seriöst och inte ansöker till något bara för att jag vill det. med det att abusa något ska aldrig ske inte av någon det är något man inte får göra kallas power-gaming 2.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Rätt så goda, kan dem flesta men kan alltid lära mig fler. Jag lär mig på nolltid.

Är du whitelistad på serven? Ja absolut! Annars skulle jag inte söka ju!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja. Två gånger en gång när jag pratade ooc in game när jag var ny. Jag har blivit kickad en gång också för OOC. Jag har även blivit bannad för kriminell utan kriminell roll.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej inte för tillfället!

Tillbaka