Nekad davidlocaso | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADAN

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? David Högberg Diaz

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2007

Vad heter du på discord? Latino#1129

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-21:00
Tisdag 15:00-21:00
Onsdag 15:00-21:00
Torsdag 16:00-21:00
Fredag 15:00-00:00
Lördag 09:00-00:00
Söndag 09:00-21.30

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan januari faktiskt och jag har spelat i 320 timmar totalt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra Unive till en bättre och en roligare RP server och försöka förhindra alla typer av regelbrott som T.ex att någon kör 250 i stan och fontalkrockar i ett hus och sedan kan köra iväg utan problem och inte Rpa skadad så skulle jag bannat personen i en timme för powergaming och sedan hoppa support för att fölänga bannen. Jag kommer inte abusea mina rätigheter utan jag kommer använda dem väl.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på Unive då jag ser en massa lallare och folk som går ooc, detta avskyr jag och vill få ett stopp på. Jag vill även bli servervakt på just Unive då det är Sveriges största server, detta gör så att folk som inte kan roleplaya går med i servern, jag ska se till så dem inte bryter mot reglerna och ger dem en andra chans genom att kicka dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer försöka få bort alla lallare och folks som bryter mot regler. jag som Kriminell ser väldigt många som Bryter mot kriminellas regler. Jag vill även som sagt få bort alla lallare och dem som inte kan Rpa. Unive ska vara en bra RP server och inte en lallig server.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt. Jag skulle göra Unive till en bättre och en roligare RP server och försöka förhindra alla typer av regelbrott. Jag kommer ta vidta konsekvenser till folk som bryter mot en regel. T.ex Suntförnuft. Då ska dem lixom inte tro att dem får göra det utan då får ju dem konsekvenser. Jag kommer även rapportera allt jag gör SOM Sv vakt i Sv vakt chatten.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa nya spelare med sin RP och hjälpa staff teamet så att dom inte behöver komma till varända plats överallt för att det är en person som förstör RP:n och inte kan reglerna. Jag skulle ha ganska bra nytta av det för att jag jobbar inom sjukvården och ofta är vid större senarium eller vid större folksamlingar för att någon är skadad det kommer ofta folk som förstör och lallar runt när man försöker hjälpa någon.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Rätt så goda, jag kan följande:

Är du whitelistad på serven? Ja! Annars skulle jag ej söka! /svban /kick /ooc /clearchatforall /sv

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag varit! 2 gånger innan! En gång när jag råkade snacka OOC och en gång när jag glömde lämna in mitt tjänstevapen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej inte för tillfället!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka