Nekad davidantonsson | Medlem ansökning (enburkifläkten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davidantonsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steam-ID: 76561199156819683

Vad är ditt namn i verkligheten? David antonsson

Vad är ditt discord namn? davidantonsson #5150

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2001

Berätta om din karaktär. bakgrund en gammal man som har varit med om mycket skit o mått väldigt dåligt som försöker skapa en nytt o bättre liv, ålder runt 40 år, känslor snäll gubbe o rolig o kan bli väldigt arg ibland. intressen har stort intresse för bilar o motorer o gillar o jobba väldigt mycket

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har sett o hört att servern ska va bra o den verkar super så skulle va kul o bli medlem o spela rp på hög nive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mycke spelare som spelar på servern o har spelat en stund på unive o trycker verkligen om servern o alla saker man kan göra o väldigt kul rp server med många härliga spelare

Hur hittade du Unive? såg en kille som spelade på den på twitch så då blev jag intresserad av servern för den verkar fett nice

Vad har du för mål med ditt rollspel? bygga en bra karaktär från den gamla mannen jag spelar på tex fixa ett bra jobb pengar o så o ha kul med rpandet o vet inte riktigt hur ja ska förklara med ha kul med högt rp spelade o brukar köra postnord just nu men skulle typ va kul o söka till qpark eller taxi firman på serven o sen vill jag väl att han ska söka till taxi firman så han ska jobba där o lite sånt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bygga en bra karaktär o ha kul me andra spelare med högt o bra rp o fixa jobb oså

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? väldigt aktiv spelar varje dag i typ 9 timmar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka