Accepterad David321z | Whitelist ansökning [Wilma] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David321z

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198082854129/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Nyberg

Vad är ditt discord namn? Faze Sunrize (Håkan Karlsson)#9179

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 1999

Berätta om din karaktär. Kommer säkerligen spela mer än en karaktär. Men kommer starta med att spela som en broder som heter Håkan karlsson som jag kommer köra med en kompis till mig som heter Harald karlsson. Vi är väl en lant familj som levt ute på landet från sandy området uppe i sand området. Två stycken bönder. Håkan karlsson som jag spelar är väl runt 36 år, överviktig. Nöjd o glad med livet och alltså en redig livsnjutare, och en väldigt snäll gubbe energifull. Håkan har väl haft de bra under sin uppväxt fast han blev mobbad i tidig ålder och haft det svårt att få kompisar och levt väldigt fattigt men alltid varit nöjd med det han har även om det inte var mycket, hans familj betydde allt för honom då och gör ännu idag. Han älskar mat, en utav hans favoriter med vardagen är väl när han får käka. Han älskar att lära sig och träffa nya personer, helst ska de vara folk som har passion för mat då blir han som gladast. Han älskar dem flesta, kanske har de svårt för folk som är veganer och såna som står för miljön. Han utspelas väl väldigt dum och inte har den smartaste hjärnan i flocken men det är lite så han är också. Fast ibland kan ha få upp ideer som överraskas även han själv. Han är alltid upp för nya utmaningar och nya äventyr. Han börjar växa inom de kriminella, som han kör med sin broder och två vänner till honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag hoppas på att kunna tillförhöra roliga scenarion, och bidra till kommunity. Älskar att träffa nya och bara ha allmänt roligt. Jag är sån spelar för att alla ska ha de så bra som möjligt och spelar inte för att ge mig själv fördelar i scenarion bara för man ska ha vinna. Har 500 timmar av rp om de är intressant.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ser denna har en stor framtid inom rpet. Kommunityt är redan stort och jag ser redan att den lär växa till fler. Jag hoppas på att de blir en whitelist server inom kort när spelar basen är stor. Kortfattat så tror jag att denna server lär hålla länge, och inte dö ut på ett bra tag. Sen är de självfallet att de är roligt träffa nytt folk och rpa med och bara ha roligt.

Hur hittade du Multistaden? FiveM sök

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väl alltid varit att ha roligt, även för alla som jag rollspelar med. Jag har väl inte direkt några mål då jag har testat de mesta inom rpet sedan tidigare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Kört många sedan tidigare. Några av mina gamla är Swedish Knight RP, Riksdagen och Grannkommunen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka