Accepterad David1337 | Whitelist ansökning(Bananslakt1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David1337

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: David1337

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852198089/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Forsberg

Vad är ditt discord namn? 1David#1399

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Bil mekaniker från Västerås med grov dialekt vid namn klas Larsson 33 år, Köper dyra kläder för pengar han inte har och bilar som han inte har och sedan blir hemlös. Han har levt ett vanligt liv tills han börja intressera sig i bilar och det förändrade hans liv allt handlar om bilar han tänker bilar och lever bilar, Han är väldigt kunnig inom bilar och söker ENDAST jobb inom bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker själv att jag är en bra rpare som har olika typer av karaktärer som både har olika röster och utseenden som kan alla regler utantill alltså rp regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat på denna server innan som polis och har bara varit bra tankar om denna server och vill börja spela på den igen

Hur många timmar har du på FiveM? 1597

Hur hittade du Multistaden? Som sagt spelat på den innan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Bara när jag hade runt 50 timmar när jag inte fattade någonting för typ combatloggning

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Kör bara lite pvp servrar då och då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka