Nekad David1111 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David1111

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955829167

Ditt Hex-ID: 110000117f0d649 (Hex)

Vad är din discord tagg? Oscar-#1714

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming. ~Redz. Återstår: 9 dagar 23 timmar 29 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när dom såg ett vidieo klipp så såg dom att jag körde in i en afk person men på min skärm så hade inte världen laddat in så jag såg bara ett namn och ingen bil och ingen karaktär. o andra sidan så var jag bannad för powergaming även fast att min dator inte är den bästa så att världen hade inte laddat in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle pakera min motercykel i vårt garage i vårat clubb hus och sedan skulle jag och en annan köpa skot precis när jag skulle ställa in den i garaget så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann på grund av att mitt spela hade inte laddat in så då kunde jag inte se någonting utan det var lite mörkt på skärmen och jag kunde inte häller se vägen. Sen tycker jag att det bannade mig fel för att den personen som tog klipp på det hade även raderat det så när jag hoppade support så komm han in men han hade inte kvar klippet som bevisade att jag gjorde det och då hade bara redz set klippet och då är han den ända som kunde säga att det här var rätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för att jag slog ner en kille även fast att jag inte va kriminell.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört när världen inte hade laddat in uttan stanat bilen och väntat till världen hade laddat in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag verkligen borde skaffa en bättre dator

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka