Accepterad David1111 | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David1111

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955829167

Ditt Hex-ID: 110000117f0d649 (Hex)

Vad är din discord tagg? Oscar.#1714

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vad dem såg så såg det ut som att jag skulle köra tillbaka på honom, och då valde han att banna mig för powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid methet, och så var det några killar där som började lalla direkt när jag kom, killen säger massa fula ord och snackar om att jag är fattig för att jag körde med en speciell bil då, han börjar slå min bil med basebollträdet, asså lalligt. Och säger massa lall saker. efter en stund så orkar vi itne vänta, så dem kör, när dem kör så kör jag, så jag räcker finger till dem för att jag var sur, då börjar killen i bilen köra på min bil, och pressa min bil in mot väggen. Har video på det och staffs sa dem ska bli bannade för powergaming, men dem valde också att banna mig för i videon så ser det enligt dem ut som att jag är påväg att köra på honom medans han tar sats för att köra in i mig igen, och sen efter 10 min kommer jag in i support och babblar med dem och dem bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. visst, det är inte lätt att som support veta exakt hur det ligger till, så dem får ju försöka komma fram till det bästa beslutet med den videon dem har på händelsen. Men eftersom det var jag som körde min bil så vet jag exakt hur det var, och jag tänkte köra därifrån, inte på honom. Så jag VET att det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vissa har varit felaktiga, och vissa har varit småfel man har gjort när man var ny till multistaden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, eftersom att dem valde att banna mig för att dem tyckte mina däck var riktade mot hans bil, och att jag körde väldigt sakta mot honom, så det ser ut som att jag ska göra samma sak som killen som kör in i mig gör, så hade jag ju kunnat stå helt stilla, så man ser klart och tydligt att jag inte tänkte köra in i honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, tänk på att filma allt, och undvik scenarion med folk som inte har alla hästar hemma. Var även mer tydlig, så det blir lättare för utredaren att ta ett rätt beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka