Accepterad David1111 | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David1111

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955829167

Ditt Hex-ID: 11000013b5717af (Hex)

Vad är din discord tagg? David1232#1714

Vem var det som bannade dig? Antskon

Hur lång tid var din ban? 29 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminella grejer utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag plocka knark utan krim roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och plockade meth med några ingame polare, hade precis kört min första runda när jag plockade knark. Hämtade mitt meth snackade med några killar som var där, sen åkte jag till sandy och hämtade ut sakerna ifrån vagnen. Åkte sedan tillbaka och producerade mitt meth, efter jag gjorde det snackade jag med lite grabbar och det blev ett scenario när vi rånade 3 mc knuttar (jag bor ej vapen) sedan åkte vi till säljet. Hade precis säljt klart sen fick jag bann av antskon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var egentligen ingen felaktig bann eftersom man inte får göra det, men från mitt perspektiv så var den felaktig eftersom jag tidigare (ca 2-3 dagar sedan) hade pratat med Edvin0905 eftersom jag undrade lite grejer om kriminella saker. Han berättade då att man fick bära kniv men ej pistol utan krim roll och sa även att man får plocka knark (eftersom jag fråga) jag frågade såhär ''Får man plocka meth och de andra knarksorterna utan krim roll?'' Då sa Edvin0905 ''Ja du får plocka knark utan krim roll och även ha kniv utan krim roll eftersom du kan säga att du behöver kniven för ditt jobb eller liknande men du får inte bära pistol utan krim roll. Därav trodde jag att man fick plocka knark och sen fick jag bann ifrån det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade en för suntförnuft och failrp som var relativt felaktig men fick iväg den och en för fearrp där jag hamnade mellan en skottlossning och allt blev ett enda stort missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte plockat knark överhuvudtaget utan försökt fixa nåt vanligt jobb eller liknande och tjäna pengar på det sättet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att man inte får plocka och sälja knark utan krim roll och även lärt mig lite grejer efter mina förra bans, kommer börja jobba med nå lagligt och sluta plocka knark nu när jag vet om att man inte får det. Har även lärt mig mycket grejer om olika regler osv som jag blivit bannad för såsom fearrp, suntförnuft och failrp så jag har tagit mycket lärdom och kommer rpa på den högsta graden som jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka