Nekad David0316 | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

David0316

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070302763/

Ditt Hex-ID: 11000014229d22b

Vad är din discord tagg? Savox#7313

Vem var det som bannade dig? Det var Nizze.

Hur lång tid var din ban? Den vara 19 dagar men är ungefär 15 dagar kvar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lallare ~Nizze. Återstår: 15 dagar 4 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi gjorde lite dumma saker som jag själv också tycker vart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va på en liten fest på en båt efter vi hade hängt där drog vi till yachten vi var där till en början och chillade. Jag stod och snackade med en polare i bubbel poolen ser att folk börja slåss. Jag började också slåss. Efter ett tag blir många bannade inklusive mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men det jag vill komma till är att jag har lärt mig av bannen och vill inte vänta i ungefär 2 veckor till för att få spela. Jag undrar ifall jag hade kunnat få en unban och då kan jag lova er alla staff att detta kommer inte återuppstå från min sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina bans tidigare har blivit bort tagna men jag förstå hur situationen va och tänker på hur den inte kan uppstå igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka lite vad som är smart att göra och tänka på RP nivån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer tänka innan jag gör saker. Och kommer aldrig att lalla igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka