Nekad David johansson | Whitelist ansökning [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David johansson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199003680974

Vad är ditt namn i verkligheten? William Johansson

Vad är ditt discord namn? DR William Duck 2.0 #2924

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Johansson han har kusiner och bröder som lever i Multistaden samt andra vänner. David är född i Sverige men han är en konstig blandning. Hans morsa är från China och även från Italien då morfar är där ifrån och Pappa är svensk och ifrån Balkan. Namnet är då ifrån en gammal släkting som betydde mycket för familjen. David är en arbetsvillig person som alltid vill lära sig nya saker och även lär sig snabbt. Han lägger alltid 100 procent och satsar obeskrivligt mycket. David är även en människa som gillar o ta de lungt David ställer nästan alltid alarm men han skiter i att gå upp. Han visar Respekt till personer som visar Respekt tillbaka och försöker alltid vara den bästa verationen av sig själv. Han gillar att lyssna på folks hitorier även något han tycker är fascinerande.
David Johansson är en social person som gillar att hjälpa folk. David är 15 år.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid älskat roleplay och vill gärna kunna spela på en rolig server regelbundet. Jag tar alla scenario på högsta allvar och försöker göra allting så roligt som det går på ett så realistiskt sätt som det går. Jag kommer att välkomna nya spelare och försöka förstärka deras drivkraft att fortsätta spela på servern så att staden kan få så bra roleplayers som det går. Alla på Multistaden ska kunna vara som dom vill vara och skapa sina karaktärer på vilket sätt som helst. Därför har och kommer jag visa alla lika mycket respekt och ska vara så trevlig mot alla som möjligt. Jag är en person som tittar fram och är social.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL för då kan jag få mitt job som jag blev tilldelad igår på en jobb intervju. Jag blev anställd som receptionist hos sjukhuset. Hon (minna) sa att jag skulle bli white listad först innan hon kunde ge mig jobbet. Jag har märkt att ofta så är inte många sjukvårdare online. Därför sökte jag sjukvårdare. Jag är en social person som gillar att hjälpa folk därför sökte jag sjukvårdare.

Hur hittade du Multistaden? genom en kompis som har letat ett bra tag och vi har alltid velat köra EP men alla som vi har hittat är ju skit när man kommer in så blir man skuten av automat vapen men när vi hittade denna så tänkte vi fan denna är ju skit bra ju

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre och bättre på det, njuta av det, ha roligt med scenariorna, upptäcka nya saker och göra de till en roligare och trevligare plats. Mitt främsta mål är att vara omtyckt av alla eller så många som möjligt på serven.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej vill bara spela på denna för den är så bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka