Accepterad David johansson | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David johansson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: https://store.steampowered.com/

Vad är din discord tagg? #2924

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: halv oc in game ~Quirkz303. Återstår: 2 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: halv oc in game ~Quirkz303. Återstår: 2 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte mitt spel kraschade och när jag hadde starta om min dator så var jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började att jag träffade tre tjejer som jag och min kompis pratade med sen slog dom oss och vi slog dom. Sen när en ambulans och en polis kom så¨krachade spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att jag förstod inte vad som hände när dom menar att jag pratade halv ooc ingame.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en ban jag fick var att jag var ett barn som skulle lyfta en så råkade jag trycka på sök istället för att lyfta han på greenzone. Och den andra vet jag att jag pratade ooc ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ändra vad jag menar på ordspråket jag andvänder och att kolla noga inan jag trcyvker lyfta på menyn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att tänka på vad jag säger och att inte prata ooc på min första ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka