Nekad David Jakubsson | Whitelist ansökning [Birful]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David Jakubsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859586947/

Vad är ditt namn i verkligheten? Serhan

Vad är ditt discord namn? serhantalayhan#7918

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. David Jakubsson föddes 1998 i Stockholm, hjärtat av Sverige. Han är det enda barnet, hans föräldrar planerade aldrig att få ett barn, när hans mamma Amanda blev gravid var det en stor chock för dem. De var tvungna att fly från Sverige på grund av Davids farsas problem med fel människor. Davids far var aldrig särskilt framgångsrik i livet, kom inte på college och försökte få ena mötet så att han kunde mata familjen. Amanda, mamman, kunde inte arbeta på grund av sina hälsoproblem.
Davids barndom var ganska normal, hans föräldrar lyckades på något sätt stabilisera allt, men de ansågs vara måttligt förmögna. Vid 16 års ålder befann han sig i dåligt sällskap, hans första stora fester, började röka marijuana regelbundet. När han var 19, under en lång semester före college, bestämde han sig för att tjäna lite extra pengar genom att sälja marijuana. Det gick utan några större problem och han avsatte en ganska stor summa för detta århundrade,i Svenska kronor var det cirka 10000 kr. Han bestämde sig för att dölja pengarna och behålla dem för den "regniga dagen". Han började sina studier vid Stockholms universitet, men kunde inte slutföra dem på grund av ytterligare händelser. När han var 20 år mördades hans far. Mamman berättade sedan till David om det förflutnas problem. Allt kom samman, de spårade sannolikt David fick böter för obetalda skulder. David bestämde sig för att hämnas på sin fars plågar, han visste inte exakt hur han skulle göra det ännu, men han visste att han var tvungen att göra det. Han sa adjö till sin mamma, försäkrade henne om att allt skulle vara okej och med de pengar han hade sparat köpte han en flygbiljett till staterna. Det är här hans äventyr börjar, han är redo att göra vad som krävs för att ta reda på vem som är ansvarig för mordet på sin far.

Varför ska just du bli whitelistad? Som person är jag pålitlig, ansvarsfull, och flexibel. Förutom detta så ställer även jag väldigt stora krav och mål på mig själv, därför anser jag att jag skulle kunna uppfylla rollen med stor ambition ifall chansen tillhandahålls. Jag lägger stor vikt på noggrannhet, skärpet, samt ansvar därför att jag kan bilda mycket på multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att utveckla min karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Är att söka vidare till att fixa egen organisation med mina vänner och seriöst RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka