Accepterad David Hanna | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

David Hanna

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kirlos

Vad är ditt discord namn? Kako__.

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Harre. 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, vis och entusiastisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppvuxen i förorten, Hade hårda och ofta arga föräldrar som på sätt o vis fick mig att få mycket disciplin. Framtiden är ännu något som ska ske även om jag är mer inriktad i kriminell livet. Jag letar efter pengar och sällskap hur det än ska hända så ska det hända. Vill till och med ha mycket respekt och uppmärksamhet eftersom han inte fick det i sina tidiga år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mycket hjälpsam när det kommer till ooc och kan hjälpa andra medlemmar att fortsätta med sin rp och göra framsteg med rp också. Regler är något seriöst jag brukar ta även om de är komplicerade eller något folk brukar göra så vill jag inte bidra eller förstöra andras dag/rp med det. Jag gillar till och med att lägga strategi, spänning och mycket livligt rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska vinna varje scenario du är i.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag råkade säga något som inte man ska om man är IC t.ex gör E twerk vilket inte är en riktigt grej medans man är IC men nästa gång så ska jag bara säga det som att det är verkligheten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm t.ex att man inte ska utföra random death matches med folk, NLT t.ex efter att man dör i ett scenario ska man inte minnas det alls.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag brukade spela på servern super mycket förr men tyvärr så behövde jag ta en paus i ett år.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka