- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198948353735/
Vad är ditt namn i verkligheten? måns
Vad är ditt discord namn? piggle#0761
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2021
Berätta om din karaktär. han heter david eriksson och han har en dröm att vara sjukvårdare och hjälpa folk hans pappa var sjukvårdare men det hände en grej en kille hade låtsas att ha ont och sen sa killen ge mig dina pengar och sen blev pappa skjuten 1 månad senare så var vi på begravning jag ville då bli sjukvårdare för att min pappa var det då så minna fina minnen kom tillbaks
Varför ska just du bli whitelistad? vill jobba som sjukvårdare och hjälpa servern det är lite ont med sjukvårdare tycker många så varför inte testa å se
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? hjälpa servern den ända servern jag spelar på och så är det jag vill söka jobb med
Hur hittade du Multistaden? fivem recommended
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bra som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? måns
Vad är ditt discord namn? piggle#0761
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2021
Berätta om din karaktär. han heter david eriksson och han har en dröm att vara sjukvårdare och hjälpa folk hans pappa var sjukvårdare men det hände en grej en kille hade låtsas att ha ont och sen sa killen ge mig dina pengar och sen blev pappa skjuten 1 månad senare så var vi på begravning jag ville då bli sjukvårdare för att min pappa var det då så minna fina minnen kom tillbaks
Varför ska just du bli whitelistad? vill jobba som sjukvårdare och hjälpa servern det är lite ont med sjukvårdare tycker många så varför inte testa å se
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? hjälpa servern den ända servern jag spelar på och så är det jag vill söka jobb med
Hur hittade du Multistaden? fivem recommended
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bra som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej