Accepterad david corleone | Ban Överklagan (1nedz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: sugdinjvlr

Ditt Hex-ID: steam:11000016202f835

Vad är din discord tagg? sugdinjvlr

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260217150009450.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att det såg ut som att jag sköt någon utan anledning, och jag inser att det måste ha uppfattats fel från utsidan. Jag ångrar verkligen hur det blev och tar ansvar för att det såg så illa ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En svart sportbil stannade vid oss och situationen blev snabbt hotfull. De började skjuta mot min vice och även mot mig, vilket ledde till en jakt där min bil till slut blev förstörd. Uppe vid berget planerade vi bara att skjuta sönder deras däck för att stoppa jakten, inte skada någon. När de kom sköt jag mot däcken, men jag tappade kontrollen på grund av recoil och ett skott träffade en person som dog. Det var aldrig min avsikt att döda någon, och jag förstår att det jag gjorde fick allvarliga konsekvenser. Jag ångrar verkligen hur allt slutade och tar ansvar för att situationen spårade ur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en redan pågående konflikt där vi båda parter hade skjutit.
Jag förstår att det kan ha sett ut som RDM eller som att jag sköt utan anledning, men det var redan en pågående skottlossning där vi blev beskjutna först.
Min tanke var att skjuta däcken för att stoppa jakten, inte att döda någon. Jag siktade lågt, men i stressen och med recoil tappade jag kontrollen och det fick fruktansvärda konsekvenser.
Jag inser nu att jag borde ha tänkt mer på riskerna med att skjuta mot en bil med personer i. Det var aldrig en “on sight”-skjutning, men jag ångrar verkligen att det slutade som det gjorde och tar ansvar för mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare för brist på social RP och metagaming. Jag förstår att det påverkar hur ni ser på det här, och jag ångrar verkligen mina tidigare misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att jag borde ha avbrutit situationen istället för att fortsätta eskalera den. Jag kunde ha lämnat helt utan att stanna och skjuta, och jag borde ha förstått risken med att även skott mot däck kan träffa någon. Jag ångrar att jag inte tänkte längre i stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att även om man själv tycker att man agerar i självförsvar så måste man alltid tänka på hur det ser ut ur ett regelperspektiv. Jag har också lärt mig att vapenanvändning i fordonssituationer är riskabelt och lätt kan leda till regelbrott även om det inte är avsiktligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det helt och kommer gå igenom reglerna igen ifall det är något mer jag inte visste

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka