Accepterad Davicoo7 | Whitelist ansökning [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
39
Användarnamn: Davicoo7

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Davicoo22/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Davicoo#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Dragan Pavic
Kommer från Serbien
Gillar bilar & fotboll
Sen små fötter har han alltid gillat vapen eftersom han bodde i en by med kriminella personer så kriminalitet har alltid funnits i bakgrunden för dragan.
När han va 13 år gammal började han ta droger o röka han fick en kniv av en kusin som han hade i huset och va små kriminell
Han va dålig i skolan så de fanns inga utvägar i livet så han kunde ba bli kriminell för att få pengar och överleva o få mat på bordet
Nu när han är 30 så är han efterlyst har ett bra brotts register med olika saker och är väldigt kriminell.
Han har brunt hår
Svarta ögon
Han är en skön grabb till de han känner okända har han inte respekt för o är kaxig mot de.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan regler bra inom fivem jag är bra på att rpa har rpat länge och vill gärna bli whitelist för fler möjligheter inom rpn. Sen kommer jag ta hand om min whitelist och rpa bra o va ett exempel för ej whitelistade för att de ska se hur rp går till för sånna som tar det seriösare som verkligen lägger tid på att ansöka om whitelist och verkligen vill få bättre rp o fler möjligheter

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att detta är den enda server jag spelar på och gillar den mycket och skulle vela bli whitelist så ja kan jobba med whitelistade jobb som gäng eller något annat och ha fler möjligheter inom rpn med jobb osv. Skulle vara roligt med mer jobb och möjligheter inom rpn och kunna ha kul på en bra nivå. Ja kan serverns regler och kan rpa.

Hur många timmar har du på FiveM? 2,665

Hur hittade du Multistaden? Jag spelade med en vän som spelade här och började själv spela här för servern skit bra och gillar den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja har vart bannad här och på andra servrar innan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan server bara multi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka