Accepterad Davicoo7 | Ban överklagan ( Mikael Lolsson )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
39
Användarnamn: Davicoo7

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Davicoo22/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: audi

Vad är din discord tagg? Davicoo#2985

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Igentligen ska de stå bannad från dcn och copbait men ja blev felaktigt unbannad så de står nu Connection rejected by server: :no_entry: Det var inte alla på servern som fick en :high_heel: i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman :bikini: ( Anvnamn: audi ) - multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag copbaita och va otrevlig mot en staff och det erkänner ja o står för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va me en vän körde runt på en mc vid marja lisa sen var de en polis framför mig o ja körde mot ett rödljus och det är copbait så jag blev bannad för det och senare var jag otrevlig mot en staff men ja ber om ursäkt ja kmr nt göra om de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår den staffen som banna mig upp till 110% ja hade gjort samma beslut. För ja va otrevlig och bröt mot reglerna och han gjorde sitt jobb. Det var jag som bröt mot reglerna och gjorde dumt så det är en bra ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bete dig sen kmr ja nt ihåg mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte kört mot ett rödljus när de en polis nära mig eftersom det är copbait och nt vara otrevlig mot staffs. Jag ska aldrig göra om de igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att nt göra om de jag gjorde det var väldigt onödigt och dumt eftersom denna server e den enda ja kör på som e bra. Jag ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Tänk på hur du beter dig mot staffs, det är deras jobb och man ska inte behöva ta det personligt om man vet att man gjort fel..
Du får vända dig till Sr.Admins för unban i Discord.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka