Accepterad Davicoo7 | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
39
Användarnamn: Davicoo7

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Davicoo22/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Elnur benim

Vad är din discord tagg? Davicoo#2985

Vem var det som bannade dig? Abdi

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, dåligt rp ~^1Abdi. Återstår: 4 dagar 23 timmar 14 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi planerade att åka och förstöra ett rån för della morte vi visste inte att hela della morte va där men vi såg att robert/kazlick va där så vi tänkte förstöra så då väljer vi att åka upp dit och förstöra däcken då va det en polis bil där uppe me 1 elle 2 personer så då valde vi att börja skotta rånarnas däck vilket var dumt för man gör inte det irl och det är emot suntförnuft o ja kmr nt göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi såg att nån från della morte gjorde bankrån så vi valde att åka upp o förstöra för de, vi åker upp o där står en polis bil och 1 elle 2 snutar utanför vi börjar skotta däcken på deras getaway bilar och sen körde iväg och väntade tills de skulle åka iväg och sen ta de och ta pengarna och sen byta kläder o så. Men ja blev bannad för suntförnuft för man åker inte upp på ett bankrån och skottar däck det händer inte irl de va dumt av mig att göra det och ja har tänkt efter och valde att skriva en överklagan eftersom ja tänkte över saken o ja gjorde fel. Kommer aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte i början att de va en felaktig men sen tänkte ja efter och tycker att de va en bra ban eftersom man åker inte upp o skottar nåns däck på ett bankrån och sen drar o väntar tills de kör iväg för de suntförnuft o ba köra in vid ett rån o förstöra däcken på bilar. Jag tycker det beslutet abdi tog var bra och förstår det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bete dig sen kommer ja inte ihåg mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skottat däcken utan väntat tills de åker iväg och sen ta de där o ta pengarna o sen dra därifrån o byta kläder o bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska göra om det och inte ta ett beslut i rp så snabbt o tänka efter om de verkligen är smart o finns riktigt bra anledningar för det. Så att jag inte bryter mot nån regel och gör rätt istället. Så att rpn blir bra från oss och att andra sidan tycker det är roligt att rpa o scenariot är bra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka