Davicoo7 | Ansökan till staff [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
39
Användarnamn: Davicoo7

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Davicoo#2985

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jobbdagar från 5/4 till 00:00 eller lite längre om ja pallar

Berätta om dig själv Jag är 15 år gillar bilar,spela spel är också kul gillar kolla på fotboll eftersom jag spelat fotboll tidigare. Jag gillar att vara med vänner och familj och chilla.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara aktiv ingame göra mycket staff arbete hjälpa till så mycket jag bara kan ingame och banna eller kicka folk som bryter mot regler och ge varningar. Jag kommer göra mycket staff arbete som discord väntar på support hjälpa till i support ärenden och reda ut grejer som har hänt och hjälpa de som behöver hjälp. Jag kommer se till att alla följer regler ifall de nt följer regler kommer jag prata med de och banna de för att de bryter mot regler. Samma gäller med discorden jag ska hålla koll på dcn o se till att alla följer reglerna i discord också och kan bete sig. Jag kommer vara trevlig mot alla i servern så att de känner sig välkomna och att detta är en bra plats att vara och spela på. I support ärenden kommer jag alltid lyssna på båda sidornas berättelser av det som hände och innan jag tar ett beslut kommer jag alltid kolla om det finns video bevis och jag kommer alltid vara rättvis. Jag kommer inte banna folk för minsta lilla eftersom jag kan prata med den som gjorde fel och förklara att de kommer få en varning eller kick ingame. Om jag är osäker vilket beslut jag ska ta kommer jag fråga en högre staff vad de tycker och vad andra staffs tycker och sen ta ett beslut därifrån. Jag gillar den här servern och jag kommer försöka utveckla den så mycket jag kan. Jag kommer vara aktiv mycket på forumet och hjälpa till där också och svara på trådar. Jag kommer vara aktiv o göra jätte mycket staff arbete o så gott ja kan.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har gått in på den lite tidigare då och då men nu senaste typ 3 månader har ja börjat grinda servern varje dag

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill bli med i staff laget eftersom det ser roligt ut att vara staff och jag vill ta det seriöst och tycker det är roligt och bra jobb av mig när jag hjälper folk på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan alla regler och jag kommer se till att alla som spelar på multistaden känner sig trygga på servern. Jag kommer göra multistaden bättre genom att göra staff jobb t.ex noclipa runt och kolla så att alla följer regler gör de inte det kommer jag säga till de att gå in i support och säga vad de har gjort fel och prata med de och sedan ta ett beslut och fråga om de har några frågor. Jag kommer vara aktiv i discorden och kolla discord roller och hjälpa till där. Jag kommer ta många support ärenden och reda ut vad som hänt och sedan när jag hört båda sidorna av vad som hände kommer jag kolla om det finns några video bevis finns det inga kan jag nt göra nåt men om det finns så kommer jag utgå från videon och ta ett beslut och är jag osäker kommer jag ta upp det med några andra staffs och se vad de tycker. Sen tar vi ett beslut tillsammans och gör det vi behöver göra. På det sättet gör vi multistaden till en bättre plats. Jag kommer svara på frågor angående servern också om någon har några och allmänt hjälpa till och se till att server utvecklas bra genom det. Jag kommer vara mycket aktiv och göra mycket staff arbete

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart staff på en annan server men när jag hitta multi och fick tipset av mina vänner börja jag spela på den istället. Jag är server vakt nu och kan rätt så mycket eftersom jag har sett hur andra staffs på multistaden gör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag kan rätt så många men det går alltid att fråga om man behöver hjälp man kan fråga någon högre eller nån som vart staff längre.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt och lära mig

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar nt på nån annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Saab är bäst!!!!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka