Accepterad Davicoo7 | Ansökan till servervakt (Filip)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
39
Användarnamn: Davicoo7

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005

Vad heter du på discord? Davicoo#2985

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jobbdagar från 5 elle 4 t 00:00 sen helg så länge ja pallar

Varför ska just du bli servervakt? Jag är skyst ja kan regler på servern och jag är mycket aktiv på servern. Jag kommer vara aktiv ja kan alla regler och jag vill underlätta det för staffs och se till att servern funkar och går bra. Jag kommer se till att alla följer regler på servern och har kul och nt bryter mot de. jag är skyst och tar rätta och rättvisa beslut så att alla känner att det är bra. Jag spelar bara på denna server och tycker att de bra och rolig rp på servern och jag vill se till att den utvecklas mer och att den blir bättre för det kan den alltid bli!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag kommer att vara mycket aktiv på servern. Jag kommer se till att alla följer reglerna och kicka de som nt gör de och underlätta för staffs så att de också får lite tid att rpa. Jag vill göra att servern ser bra ut att de nt nåra trolls som går runt o förstör. Jag vill också se till att alla har kul på servern och gör legit rp t.ex nt lallar runt o mer. Jag gillar denna fiveM server och spelar bara på den för att den är skit bra server o ja vill se till att den utvecklas mer o blir bättre än vad den redan är. för man kan alltid utveckla.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka