Nekad Davicoo. | Ansökan till avrättning (Magick Mike)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
39
Användarnamn: Davicoo.

Vad är ditt discord namn? NoSvenskmedborgarskap#0001

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? LAXEN #8737

Av vilken anledning ska personen avrättas? Det är så här att han har snitchat ner hela elnour när ja va me där för gäng vi har gäng krig med, De gängen har fortfarande info om oss och Laxen då kallade Yasin Wahaji har info om oss o bär info vilket är väldigt jobbigt för oss för vi vet inte om han kommer snitcha igen. Jag är rädd de mina grabbar också för att han inte ska snitcha oss igen för de fick väldigt mycket info om oss senaste gången. Som sagt han bär info om oss och kan mycket om mig magick och mina grabbar jag känner mig som gäng rädd för att han inte ska sprida info han kan vårat nya gäng hus sen kan han mycket om mig som e farlig info och om våran allians som han då snitcha ner och sen har han info om vårat nya gäng hus och kan mycket overall om oss. Vi vill bara ta bort honom från staden så våran info försvinner från honom och inget mer sprids.

Hur ska personen Avrättas? Vi har honom kidnappad just nu o håller på me ett scenario och han e kidnappad som sagt, så vi kommer hålla på att prata med honom och göra ett kidnappnings scenario sen blir denna godkänd under tiden avrättar vi honom på plats vi har han i vårat gäng hus just nu.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Pistol, ak, smg, baseball trä, kniv och bensin för vi ska elda upp honom

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? Vi kommer va 3 för vi vill inte att infon som vi nu gjort sprids

Vad heter personen ingame? Yasin Wahaji

När ska han bli avrättad? Just nu för vi har han kidnappad o blir den godkänd tar vi honom nu, annars får vi ta ett annat scenario me honom

-rep skulle vilja säga att detta är en väldigt fjantig anledning på att avrätta någon bara för att han bär information om "er"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka