Accepterad DaveWsh | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaveWsh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? theslowe61

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Karlsson och är född året 99, Lucas växte upp med sin familj på en gård utanför Stockholm. Fast dagen innan han fyllde 14 brann gården upp i en våldsam brand. Tyvärr dog Lucas fader och Lucas tvingades att flytta till Stockholm tillsammans med sin moder. Under perioden 14-18 var Lucas stort deprimerad och gick dåligt i skolan. Dagen Lucas tog studenten hade han lägst betyg i klassen. Lucas visste inte vad han skulle göra med sitt liv, men så köpte han en rostig 240 som han renoverade och hittade sin nya hobby. Lucas sålde tillsist sin 240 till en ung man och fick en vinst på 20 tusen. Där hittade han sin livsplan han vill bli bilsförsäljare. Det är Lucas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt rp för både mig och de jag träffar under rpet. Den delen av rpet som handlar om mig kommer jag göra mitt bästa att göra roligt för mig och den andra. Jag kommer även fokusera med att hjälpa andra nya att komma in i rpet och bjuda in dem till saker för att jag har märkt att många nya blir mobbade, och trakasserade av några i servern. Fast det vill jag ändra på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att spela för motpartens vinst under ett scenario betyder det att man rollspelar för att den andra under scenariot (motståndaren) ska vinna över sig själv. Tillexembel göra ett misstag med meningen för att den andra i rollspelet ska vinna över mig eller få ett försprång över mig.

Hur hittade du Unive? Från en vän som hade spelat i Unive under en längre tid.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka