Nekad Davejao | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davejao

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? daveslave

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dani Chamoun han är 19 år gammal, son till Charbel Chamoun och har vuxit upp med starka familjeband. Förlusten av sin moster Khale Georget har påverkat honom djupt, men han har funnit tröst och styrka i sin utökade familj i Södertälje. Dani har blivit en del av familjen som Jano och Ninos leder, och han ser sina kusiner Jony och Toni som sina storebröder. Han delar familjens lojalitet och beslutsamhet och är beredd att göra allt för att skydda dem. Dani är stolt över familjens rykte som en maffiafamilj och ser det som ett tecken på deras styrka och enhet. Han vet att han måste leva upp till detta rykte och är beredd att försvara sin familj med sitt liv om det behövs.

Hans föräldrar skilde sig vid tidig ålder och Dani kommer knappt ihåg sin mamma. Detta ledde till en svår uppväxt där han ofta befann sig i kriminella områden. I skolan var Dani en smart elev, men systemet passade inte han och tillslut i 2an i gymnasiet så gav han upp och hoppade av. Han har en nära relation med sin pappa Charbel då han hade inga andra vänner. Detta var tills han träffade sina kusiner Jony och Toni som han växte sig nära. Då dem var äldre såg han dem som förebilder och gjorde allt för att imponera på det.

Dani började jobba på Jano och Ninos pizzeria vid 16 års ålder, men han märkte snabbt att det var mer än en pizzeria. Istället för att rapportera detta klev han in i det kriminella nätverket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns RP är en realistisk karaktär som respekterar reglerna. Jag har tidigare spelat RP så jag vet vad det innebär och gör allt för att hålla igång RPn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att motparten ska gynnas eller vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja exempelvis att man ska ha respekt för andra och inte diskriminera. Man ska vara realistisk i sina handlingar och exempelvis inte köra på folk eller skjuta folk utan motiv. Jag vet även om att när jag dör gäller 12 timmars-regeln. Man ska inte medvetet locka efter polisens uppmärksamhet (copbait) och man får inte logga ut mitt i en handling för att undvika konsekvenseran (Combat logging)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat det förr.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag har inget mer att berätta

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka