Accepterad Dave | Ban överklagan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dave

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026810808/

Ditt Hex-ID: 11000013f922fb8

Vad är din discord tagg? David!#9097

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga av att jag slog 2 personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i vianors kön de var en som försökte trängas i kön och andra sa åt dom att sluta tränga sig då började dom slå dom som sa åt dom att sluta tränga säg och sen slogs dom ett tag å en av dom hoppa in i bilen å körde in i min bil 2 gånger å gick på min bil ett antal gånger å en av som dom slog var jag kompis med så då slog jag dom och råkade döda ena pga för många slag å då skriver han i ooc att han ska få mig bannad pga att jag hjälpte min kompis och hans kompisar och då skrev jag i ooc ska jag bli bannad för själv försvar och sen åkte jag till sjuk huset och sen kom tillbaka för att fixa min bil och då var dom där igen och dom åkte så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Blev bannad för krim utan krim när jag häjlpte en kompis och gjorde själv för svar pga dom var 2 så enligt mig är det en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för sniper på piren för att säga att det var dsync och då blev jag bannad eller kickad pga fast att det var dsync och sunt för nuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att låta dom slå min kompis och vdma

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej pga jag gjorde tyckte inte att jag gjorde ett fel pga han vdma och slog personer pga dom bad han att sluta tränga sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka