Nekad Dave | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dave

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026810808/

Ditt Hex-ID: 11000013f922fb8

Vad är din discord tagg? davida9097

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för ja satt undeffad när ja var död och ja buggade ut ur ens händer så ja undeffa och sa till han att han tappade mig då scriptet buggade+en kropp skulle inte ba rammla ut en bil utan att du märker så han skulle ju veta inom rpn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så en grabb döda mig me ett baseball träd och då undeffa jag då jag inte rpade så de kan ju inte bli meta+att vi prata om en sak som hände ooc när ja skrev till han på snap att undeffa efter att jag hade dött sen så skulle han ta mig till sjukan och sen är han där och han tappar mig på väggen och jag väljer att informera han att scriptet buggade därav sa ja att han tappa mig så ja kunde få bring till han men då blir jag bannad för meta istälelt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ifrån hans synvinkel då han inte hade all information endast 30 sekunder av information när de var typ 4 minuter men kan ju inte vara mitt fel att scriptet buggar å ingen svarar å report därav sa ja helt enkelt till han vart jag var då ja skulle vara med han inom rpn om de inte vore för buggen+måste ju undeffa för hans id så ja kunde få bring till han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc att ta sådant i dc elle liknande eller i ooc chatten powergaming inte ha så bråtom och rpa på skador och sen minns ja it va ja har blivit bannad för mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja blivit 12 för scriptet buggade då ni inte svara på /report förens typ 5 min senare elle ngt sånt och hade gjort report när en rikta pistol på meko typ 2 timmar innan utan svar därav tog jag de som att ni missade den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså vene hur ja ska lära mig av att ett script buggade men ja att it undeffa så tidigt eller att skriva report på en gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Nekad. Tycker att du bör sitta en del av denna ban ungefär 2-3 dagar då jag tycker att du måste tänka igenom vad du har gjort och förstå att du gjorde fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka