Accepterad Dave | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dave

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026810808/

Ditt Hex-ID: 11000013f922fb8

Vad är din discord tagg? davida9097

Vem var det som bannade dig? Harry

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Så ja fick veta att de var för jag inte följde standarden då ja hade fått en ban för jag hade fusk på min dator vilket jag inte nekade till men Emilia unbannade mig med godkännande utav Limpis och fick ban för samma sak nu igen?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så ja fick indragna roller och 3 personer taggade mig därav 1 gml mod Olof som har doxxat mig i don fick indragen staff och dom hoppade vc och näst intill grät men vi skrev lite fram å tbka efter ja fick indragna tillexempel dom gjorde smileys då när ja fick indragen ja sa bara för ni gråter för han inte är mod nå mera (dom svarar gråter) jag svarar ja om han inte skulle varit korrupt skulle han ju ksk ff vara kvar som mod (Dom svarar Korrupt :) ) (Jag svarar ja han doxxar och tar bort meddelandet där jag pekar ut att han doxxade mig men sedan kan ja inte gråta speciellt mycke då ja kom tillbaka från min paus har knappt hunnit att börja igen)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då ja redan hade fått ban för det och sedan blivit unbanand

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Meta,ooc,halv,ooc(att använda ooc chatten och den sista vet ja inte riktigt hur det var giltig då jag hade fått en bugg så försökte få hjälp men fick ban för meta då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget enligt mig förutom att inte haft den i från första början och ja använde den på en engelsk server då min kompis bad mig att göra de samt på min dev samt skärm delade det i support när ja va inne på min dev och dom såg de(varför jag inte gömde det va för de inte stog i reglerna att du inte får ha de på andra servers eller liknande vilket var anledning till att ja inte brydde mig om dom såg eller inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha ngt på datorn man inte borde ja nollställde datorn efter det nu har jag endast lite till cs men det är det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka