Vad är ditt namn i verkligheten? David
Ditt discordnamn: davida9097
Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008
Varför ska just du bli staff? Jag är mogen för min ålder utav vad folk har sagt
Jag är aktiv varje kväll samt natt och lite under dagen
Jag är rättvis emot alla (oavsett gäng och oavsett de förflutna me personen)
Jag är tydlig
Jag är ärlig med åsikter
Jag har hållt mig från ban ett tag(skötsam)
Jag har koll på de mesta
Jag är snabb i reports mm
Jag kan improvisera bra när det behövs
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket skott lossningar
Många som måste vänta länge på don
Många som ej följer regler
Många som väntar länge på reports samt support
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Skott lossningar(Specca och ta återgjärder på dem som skjuter utan anl samt kolla deras historik om dom haft mcke trubbelt förflutet med skjutningar och sådant
Är aktiv så hade dragit in folk i don och gjort det snabbt och endå noggrant om ja blir donations ansvarig
Specca och kollar deras förflutna
vara snabb och noggran i reports om dom frågar om ngt så ska dem förklara va som hänt typ om dem vill ha godkännande å skjuta om ja blir krim ansvarig så ska dom säga historian om de en bra anledning till att skjuta
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Alltid ha god ton och lyssna på dem om dom kommer support eller vill bli satt i staff samtal ingame och alltid veta faktan före ta återgjärder och inte vara partisk och be annan staff ta de om du varit partisk i ett scenario och alltid vara neutral i sitt ärende och alltid dubbel kolla reglerna om du osäker samt fråga en kollega om du är osäker
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Priotering
1.Staff
2. Rp
3. Privat liv
Hur länge har du spelat på Unive? 8 may 2024
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: davida9097
Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008
Varför ska just du bli staff? Jag är mogen för min ålder utav vad folk har sagt
Jag är aktiv varje kväll samt natt och lite under dagen
Jag är rättvis emot alla (oavsett gäng och oavsett de förflutna me personen)
Jag är tydlig
Jag är ärlig med åsikter
Jag har hållt mig från ban ett tag(skötsam)
Jag har koll på de mesta
Jag är snabb i reports mm
Jag kan improvisera bra när det behövs
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket skott lossningar
Många som måste vänta länge på don
Många som ej följer regler
Många som väntar länge på reports samt support
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Skott lossningar(Specca och ta återgjärder på dem som skjuter utan anl samt kolla deras historik om dom haft mcke trubbelt förflutet med skjutningar och sådant
Är aktiv så hade dragit in folk i don och gjort det snabbt och endå noggrant om ja blir donations ansvarig
Specca och kollar deras förflutna
vara snabb och noggran i reports om dom frågar om ngt så ska dem förklara va som hänt typ om dem vill ha godkännande å skjuta om ja blir krim ansvarig så ska dom säga historian om de en bra anledning till att skjuta
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Alltid ha god ton och lyssna på dem om dom kommer support eller vill bli satt i staff samtal ingame och alltid veta faktan före ta återgjärder och inte vara partisk och be annan staff ta de om du varit partisk i ett scenario och alltid vara neutral i sitt ärende och alltid dubbel kolla reglerna om du osäker samt fråga en kollega om du är osäker
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Priotering
1.Staff
2. Rp
3. Privat liv
Hur länge har du spelat på Unive? 8 may 2024
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej