- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081647403/
Vad är ditt namn i verkligheten? David Magnusson
Vad är ditt discord namn? DavAndEri#2268
Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "David Magnusson" och är född år 1994 (25) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 25 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar, att försöka leva lyxliv och att vara känd.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag bör bli det för jag är väldigt erfaren av RP sen 7 år tillbaks. Brukar alltid få vara kriminell och brukar alltid göra ett bra jobb. jag vet vads som krävs i sådana spel. Hur man ska bete sig, hur man reagerar och specielt hur man lurar skiten ur poliserna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker denna server är den bästa som finns i hela FiveM. Fick höra om detta av vänner som sa till mig. sa jag köpte och prova och tycker denna server är skit bra.
Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att jag spelade multistaden för ett tag sedan. jag hitta multistaden av en streamer som hette cosmo_bt på twitch. mina kompisar sa också att det var en skitbra server och att jag skulle joina den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt i denna server och förhopnningsvis skaffa ett gäng med vännerna och skaffa minnen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på Makt rp innan, men sen så blev jag bannad pga att jag blev lite arg på en snubbe som stal att fast han inte fick och använde VDM.
Vad är ditt namn i verkligheten? David Magnusson
Vad är ditt discord namn? DavAndEri#2268
Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "David Magnusson" och är född år 1994 (25) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 25 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar, att försöka leva lyxliv och att vara känd.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag bör bli det för jag är väldigt erfaren av RP sen 7 år tillbaks. Brukar alltid få vara kriminell och brukar alltid göra ett bra jobb. jag vet vads som krävs i sådana spel. Hur man ska bete sig, hur man reagerar och specielt hur man lurar skiten ur poliserna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker denna server är den bästa som finns i hela FiveM. Fick höra om detta av vänner som sa till mig. sa jag köpte och prova och tycker denna server är skit bra.
Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att jag spelade multistaden för ett tag sedan. jag hitta multistaden av en streamer som hette cosmo_bt på twitch. mina kompisar sa också att det var en skitbra server och att jag skulle joina den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt i denna server och förhopnningsvis skaffa ett gäng med vännerna och skaffa minnen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på Makt rp innan, men sen så blev jag bannad pga att jag blev lite arg på en snubbe som stal att fast han inte fick och använde VDM.