Nekad DavAndEri | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DavAndEri

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081647403/

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt hexid: 110000142d6ed2b

Vad är ditt discord namn? DavAndEri#2268

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David, han e 25 år och bor i en liten ful och rucklig stuga i ghettot. David är snäll och schysst men ibland kan han bli för arg. han har 2 polare som heter danne och Liam. båda dem är också fattiga och bor i en liten stuga bredvid. dem 3 blev vänner när dem var 6 år i en stor skola som heter olovslund, dem alla tre blev mobbade och utfrysta. när dem gick till 2an på skolan så blev Davids mamma och pappa skjutna i en skottlosning, efter det så dog både liam och Dannes föräldrar i en bilolycka. dem alla tre rymde från deras fosterhem. Dem träffa varandra och började vara tillsammans och bo tillsamman. 2 dagar efter så slutade dem gå till skolan och börja tigga på gatorna. dem fick höra fula ord, dem blev slagna och nu är vi här, nu är dem 25 år och har inga pengar...

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att kunna göra mer saker på unive och att kunna vara med i vissa diskussioner som kan leda till vissa saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att kunna göra mer saker, kunna vara med på gängkrig, samt vara med på fights.

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att jag spelade multistaden för ett tag sedan. jag hitta multistaden av en streamer som hette cosmo_bt på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att kunna ha kul, skratta och att kunna köra med vänner och ha kul, samt få nya vänner,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på Makt rp innan, men sen så blev jag bannad pga att jag blev lite arg på en snubbe som stal altt fast han inte fick och använde VDM.
 
Tillbaka
Top