Accepterad DavAndEri | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DavAndEri

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081647403/

Ditt Hex-ID: mitt hexid: 110000142d6ed2b

Vad är din discord tagg? på discord heter jag DavAndEri#2268

Vem var det som bannade dig? Weed-Langarn bannade mig från unive.

Hur lång tid var din ban? min bann vart 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft, krim utan krimroll ~WeeD LangareN. Återstår: 6 dagar 21 timmar 14 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte följde dem nya reglerna som stod met att man behövde ha krimrollen för att kunna råna någon på unive, jag själv hade läst reglerna när jag kom in på multistaden, då det inte behövdes krimroll. och att jag kanske var lite förnära sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare hitta en död kropp vid torget, och vi ville ta personen till sjukhuset så han kunde få vård. men sen så kom vi på att vi kunde råna han på sina grejer. så vi körde inte helt till sjukhuset så vi stoppade vid den lite dolda gången innan sjukhuset. jag gick ut och sökte igenom han. jag hitta 7 lasanger och 4 redbull, jag tog det och stack tillbaks till min polare i bilen. sen så körde vi till sjukhuset och lämna han till bertil eller vad han heter. sen så blev jag tpad till weed langarn och han sa att jag skulle hoppa support. och då gjorde jag det och fick bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig bann. det var jag som bröt mott reglerna, att man behövde ha krimrollen för att kunna råna någon, och att jag inte hade suntförnuft att råna någon nära en blåljusstation. där många springer. jag har läst reglerna innan när jag joina multistaden/unive, och då behövde man inte krimrollen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte fått någon bann innan på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åka längre bort från någon blåljusstation och ha läst reglerna innan jag börja spela unive igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att läsa reglerna mer aktivare och kolla mer om dem har gjort någon uppdatering. samt titta dc eller unive.se. jag har också lärt mig att jag inte ska råna någon fast jag inte har krimrollen, och att jag inte ska var på någon offentlig plats när jag rånar någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka