Nekad DAU1010 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DAU1010

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:1100001631a6bbc

Vad är din discord tagg? dante_skilss

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-17 195936.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag hade nobushes men det va av misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade spelat på centic och va staff där sedan så fick jag nog på den servern så jag ville börja på unive då så gick jag in på univev så va jag tydligen död på något konstigt sätt men då skrev jag report sen tog det några sekunder så blev jag bannad. jag vill bara tilläga att det va inte så att jag va inne på unive och skjöt med nobushe jag va död hela tiden jag va inne

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en ban men jag gjorde det av misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det kommer jag riktigt ihåg srry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja abslout att inte slarva med att gå in med nobushe i unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kolla filerna innan jag kört på te,x 100k or die

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka