Nekad Datte | Medlem ansökning (M1zzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datte

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? VEM ÄR DU#4828

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Gunnar och han är 24 år och har bot i staden typ i 3 dagar. När han var liten så var hans mamma tvungen o flytta då mina föräldrar bråka så mycket så vi flytta till den här staden jag kan lite om den men ej så mycket men när jag var liten så blev jag mobbad för att min pappa lämna mig men jag hade mina vänner som stog upp för mig jag var rätt så bra i skolan ändå och hade minst c i alla ämnen men i gymnasium valde jag ändå bygg för jag har alltid gillat att bygga saker som träkoja. just nu har jag ingen bil och inge jobb men ska försöka få ett jobb om kort nu ska ni få veta lite mer om hur jag är jag är en prat glad person som älskar folk, är snäll oftast, är omtänksam. Trevlig mot mina arbetes kollegor så kommer nog vara en bra arbetare som kommer älska sitt jobb kommer köpa en bil så fort jag kan för att kunna vara ute och sladda. Ha hade en flickvän men hon va otrogen så jag gjorde slut men. Jag älskar vintern för man kan köra skoter o sladda men sommaren är trevlig med man kan åka båt ock mycket mer men jag hoppas vi ses mvh Gunnar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att bygga och jag är bra på det mästa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om vi är två gäng och om vi hamnar i bråk så ska inte vi vara så toxik och bara döda dom för att luta utan vi ska göra så att det blir kul för båda

Hur hittade du Unive? Genom comsobot och då tyckte jag att det såg kul ut så att jag känte jag tästa

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?
Lycka till med den nya ansökanen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka