Nekad Datoskillz | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datoskillz

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dat0skillz

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. David Svensson föddes 1995 han var en liten pojk som gillade poliser som gjorde bra jobb. I fritiden så brukade han träffa trevliga poliser och det var hans dröm att bli polis. Han var en liten pojke som var busig som gillade sällskap med andra vänner och lekte med polisbilar för hans dröm var att bli polis i större ålder. David gick högskola för polisutbildning och blev utdelat som rank aspirant efter utbildning. David Svensson blev polis 2015 så blev han aspirant och försökte bli stans bästa polis men det kom en dag när han fick sparken 2020 så vände hans hela liv och ville ändra sitt livsstil och göra kriminella handledningar och bli störst i stan för vissa polisen vem han är. David Svensson vill visa att ingen kan ta honom när han har en pistol i fickan. Davids Svensson karaktär handlar om att David har gillat poliser och har varit en trevlig unge men han senare bytte livsstil efter för han tyckte han fick inte det bra bemött när han fick sparken. David har jobbat inom många olika jobb så han vet hur man hanterar saker runt i olika scenarion. David Svensson har alltid blivit mer intresserad inom kriminalitet för att han har haft kontakter och blev inspirerad av kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp då jag kört tidigare på servern men kommer förmodligen inte köra jätte ofta då jag jobbar . Men när jag rollspelar så kommer jag bidra till med rolig/bra rollspel för att för seriös rollspel blir ju tråkigt men ska inte va på nivå så det blir lalligt vad jag har erfarenhet av. Jag själv streamat i Unive bara kolla i youtube och även haft streamer roll.
Vet också flesta reglerna då jag varit staff o servervakt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte för va trög men fattar inte frågan men tror menas att man ska spela för rollspela o inte vem som vinner mest scenarios. Alltså den som bidrar med mest rolig rollspell.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har varit staff så vet reglerna. Powergaming är när man spelar med omänskliga krafter,rdm dödar nån utan anledning , copbait alltså lockar till snuten utan nån anledning eller dålig anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag kört tidigare i servern ba kolla på min yt kanal

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja har två karaktärer från innan kommer inte ihåg den andra men annars ingen speciellt

Nekad.
Anledning:
En ansökan varje 24h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka