Nekad Datizzzz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Datizzzz

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dxcgvycvyt/

Ditt Hex-ID: 1100001023f93d9

Vad är din discord tagg? Drutten82#2236

Vem var det som bannade dig? IcaMaxi #3473

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-30 204201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De är lite svårt att dumma bannen då det är upp till person att tycka om det är powergaming eller inte då man i vissa fall kan köra med punka i verkligheten men som sagt så är det upp till person att döma bannen. Kan förstå att Helpern tog valet att banna mig men ber så hemskt mycket om ursäkt och ett sådant problem som det här kommer inte att hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade släppt av min kollega vid ett parkeringshus och efter det skulle jag till stationen för att byta bil då den jag hade var sönder i största del. På väg till stationen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle påstå att det är olika från person till person vad man anser är powergaming och inte men jag själv anser att man IRL kan åka med ett däck som har punka då det inte blir jätte jätte stor skillnad men nu funkar ju gta v så att så fort ett däck får punka så försvinner däcket och då kör man ju på fälg men det går självklart också. Men som sagt det är ju en tollkigns fråga om det är powergaming eller ej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först var ny på servern så testade jag mig fram och visste inte vad som var rätt och fel. Med tiden började jag hänga med och till slut kunde alla regler. Men jag har säkert 4 tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ringa en kollega som hade kunnat hämta upp mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att får du punka så ska du hoppa ut ur bilen och laga eller gå för fots, möjligtvis ta en ny bil om det går.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka